Kadangi šio produkto sudėtyje yra 0g cukraus, 0g riebalų ir 0 kalorijų, kūrybiniame procese pavadinimas linko prie žodžio ZERO. Suteikdami gaminiui unikalumo, sutrumpinome pavadinimą iki ZEO, bet pridėjome water. Sukurtas unikalus prekės ženklas su išlikusiom asociacijom į pirminę pavadinimo idėją (ZERO).
Pabrėždami gėrimo paprastumą ir lengvumą, nusprendėme būtent tai perteikti pakuotės dizainu. Butelį parinkome tokį, kuris šiuo metu (dabartinėje rinkoje), asocijuojasi su sveiku ir naudą teikiančiu gėrimu. Dėl potencialaus produkto vartojimą plačioje vartotojų grupėje, pakuotės dizaino stilistiką parinkome paprastą ir aiškią bei neutralią. Perteikdami natūralaus skonio asociacijas, etiketėje panaudojome natūralių vaisių nuotraukas. Kiekvienai pakuotei naudojome dvi spalvas – mėlyną, simbolizuojančią tyrą vandenį ir sukuriančią vientisumą tarp pakuočių, ir kitą – sukeliančią asociacijas su tam tikru skoniu.
Reklamos komunikacijos idėjos taip buvo sukurtos ir išplėtotos.
Kadangi daugiau nei 70% rinkoje esančių gėrimų savo sudėtyje turi cukraus, saldiklių ar kitų ingredientų, kurie ne papildo žmogaus organizmą vandeniu, o kaip tik jį pašalina, suformavome komunikacinę žinutę “Drink Water, Not Sugar”. Taip paryškinome puikiausią šio gėrimo savybę
Nustatyta, kad daugiau nei 75% planetos gyventojų kenčia nuo dehidratacijos, sukeliančios daugybę rimtesnių sveikatos problemų. Dėl to suformavome antrąją žinutę “Hydrate Yourself!”, kuri primena, kad žmogaus organizmui itin reikalingas vanduo bei praneša, kad šis gėrimas skanus ir sveikas vandens pakaitalas.
Trečioji suformuota žinutė tiesiog skatina vartoti daugiau: “3xZEO – Your daily hydration dose”. Rekomenduojamas mažiausias dienos vandens kiekis yra 1.5, o tai reiškia, jog per dieną reikia išgerti mažiausiai 3 ZEO buteliukus, kurie papildo žmogaus organizmą reikiamu vandens kiekiu.
ZEO Water – Didžioji Britanija
Pavadinimas / Logotipas / Pakuotės dizainas / Palaikomoji reklaminė medžiaga
2013