Thermowave Logotipo Atnaujinimas

Pagrindinis / / Thermowave Logotipo Atnaujinimas
Thermowave buvo gana žinomas prekės ženklas savo potencialių pirkėjų grupėje. Tačiau vystant prekės ženklą vis daržniau matydavosi jo spragos.

Atlikome analizę ir nustatėme pagrindinius trūkumus, kurie įtakoja logotipo silpnumą:

  • Nepraktiškas panaudojimas dėl nepatogios kompozicijos
  • Morališkai atgyvenęs
  • Pakankamai generinis
  • Neturintis Vertikalios ir Horizontalios kompozicijos opcijų
  • Neturintis ženklo, kurį būtų galima naudoti savarankiškai
  • Logotipas nekomunikuoja jokių vertybių ir prasmės

Mūsų tikslas buvo atnaujinti logotipą panaikinant nustatytus trūkumus. Senasis šriftas buvo pakankamai unikalus, tad nusprendėme išlaikyti jo stilistiką, ir jo pagrindu perkūrėme unikalų, geriau skaitoma ir šiek siauresnį šriftą. Taip užtikrinome atpažįstamumą ir patogesnį logotipo panaudojimą.

Sukūrėme dvi ženklo kompozicijas. Horizontalioji buvo skirta perėjimui į naują prekės ženklą, kuri leistų vartotojui atnaujintą logotipą susieti su senuoju. Vertikali kompozicija buvo skirta trečiam etapui, kuomet vartotojas pripras prie atnaujinto prekės ženklo. Vertikalioje kompozicijoje daugiausia dėmesio skiriama naujam ženklui.

Vertybine prasme nusprendėme pabrėžti judėjimą ir galimybę pasiekti daugiau, būti nesusdabdomu. Pasirinkę kaip pagrindą optinės iliuzijos idėją apjugėme ją su rodyklę simbolizuojančia judėjimą pirmyn, taip sukūrėme unikalų ženklą atspindintį kiekvieno sportininko vertybes ir lūkesčius.

Siekdami išlaikyti ženklo atpažįstamumą, išlaikėme tas pačias spalvas, šiek tiek pakoreguodami jų tonus.
Parengėme naujojo įvaizdžio vystymo gaires, kurios padės išlaikyti ženklo vientisumą ir kokybišką įvaizdį.

Klientas
UAB „Omniteksas“
Užduotis
Logotipo atnaujinimas
Sukurta
2012
Most Recent Projects
Susisiekite su mumis!

Sveiki, norite parašyti mums apie naują įdomu projektą? Laukiame jūsų žinutės.