Kūrdami pavadinimą nusprendėme panaudoti prieštaringą pavadinimą – Selfish (savanaudis). Iš pirmo žvilgsnio šokiruojantis ir patraukiantis akį pavadinimas slepia labai gražią ir prasmingą idėją – Kartais reikia pabūti savanaudžiu ir pasirūpinti savimi, skirti dėmesio savo sveikatai. Norėjome sukrti tarsi priminimą, kuris nuolat būtų matomas parduotuvių lentynose.
Pakuotės dizaine pasirinkome minimalizmą ir madingus elementus. Sukūrėme tarsi savanaudišką herojų pasipuošusį klasikiniais RayBan akiniais bei vešliais ūsais. Fone panaudojome neryškią langelių tekstūrą, kuri daugeliui sukelia gerumo ir natūralumo asociacijas. Pasirinkome storą rašytinį šriftą, kuris būtų stilingas, paprastas, bet tuo pačiu ryškus ir aiškus. Bendra dizaino koncepcija išsiskyria iš konkurentų ir patraukia dėmesį savo švėlniu agresyvumu.
Kaip pagrindines žinutes pasirinkome pavadinimą, herojų ir pabrėžėme, kad tai vitaminų gėrimas. Kiekvienai funkcijai priskyrėme spalvą, bei pakuotės viršuje užrašėme funkciją. Kiekviena spalva buvo parinkta atsižvelgiant į skonį.Kūrdami koncepciją pasiekėme savo užsibrėžto tikslo – produktas drąsus, išskirtinis, atkreipiantis dėmesį.Projektas buvo publikuotas portale PackagingOf TheWorld, TheBestPackaging, CreativeInspiration.
Logotipas / įvaizdinė spauda
2012