Pats produkto pavadinimas ir dizainas turėjo atspindėti žinutę – „Geras vitaminų gėrimas“. Tad kurdami pavadinimą nusprendėme tiesmukiškai vartotojui pasakyti, apjungti ir sutrumpinti frazę „HIGH CONCENTRATE OF VITAMINS“, tad laikome tik HIGH VIT, kas natūraliai vartotojo sąmonėje sukuria asociaciją „Daug Vitaminų“.
Tai funkciniai vitaminų gėrimai. Kūrdami pakuotės dizainą juos išskyrėme į spalviškai ir ikoniškai. Kiekvienam gėrimui priskyrėme spalvą bei sukūrėme unikalią ikoną. Gėrimui Digest, kuris gerina virškinimą, sukūrėme panaudojome su atsinaujinimu susijusią ikoną, leisdami vartotojui suprasti, kad gėrimas padės greičiau atlikti virškinimo funkciją. Gėrimas Drive, tai natūralus energijos užtaisas ne tik kūnui bet ir protui, norėdami atitolti nuo standartinių žaibų ar pliuso ženklų panaudojome dantračius, kurie tarsi pagreitina judėjimą.
Apačioje kiekvienam gėrimui sukūrėme unikalius ženkliukus, kurie rodo kiekvieno gėrimo privalumus, ingredientus ar išskirtinumą.
Šis projektas buvo itin sėkmingas ir tapo įkvėpimu viso pasaulio dizaineriams bei užvedė tarsi naują stiliaus tendenciją.
Projektas buvo publikuotas pagrindiniuose pakuočių dizaino įkvepimo portaluose: thedienline.com, lovelypackage.com, packagingoftheworld.com.
Taip pat: upakovano.ru, klonblog.com, lightpack.com.ua, elpoderlasideas.com, advertology.ru, thebestpackaging.ru, pichouse.com, creative-inspiration.co.uk, paperblog.com.
MyDrink Beverages – Didžiosios britanijos / Graikijos rinkos
Pavadinimo kūrimas / Logotipo dizainas / Pakuotės dizainas / Komunikacinė medžiaga
2012