Naujosios pakuotės esminė emocija turėjo būti – “laukinis” aukščiausios kokybės maistas šunims.
Siekdami sukurti laukinės gamtos emociją skyrėme didelį pakuotės plotą nuotraukai, kurios fone dominuoja kalnų, upės bei miško peizažas. Pagrindiniam planui pasirinkome vilką, kuris asocijuojasi su laukiniu laukiniu šunimi. Skirtingoms amžiaus kategorijoms foną palikome vienodą siekdami išlaikyti vizualų vientisumą, tačiau pirmame plane pavaizdavome skirtingo amžiaus vilkus, kad būtų lengviau identifikuoti kategoriją.
Apatinėje dalyje nusprendėme foną naudoti juodą siekdami pabrėžti “Super Premium” kokybės idėją. Skonio atskyrimui naudojome skirtingų spalvų aiškius ir didelius užrašus. Taip pat pasitelkėme nedidelius grafinius ženkliukus, kurie padėtų greičiau ir lengviau identifikuoti skonį.
Esminę informaciją išdėstėme nuosekliai, vienoje vietoje – vartotojas iš karto matys šuns amžiau grupę bei skonį. Šriftus parinkome Slab Serif stiliaus siekdami sustiprinti natūralumo ir stiprybės idėją.
Galutinis rezultatas puikiai atspindi esminę idėją. Super Premium klasės “laukinis” šunų maistas.
VAFO PHARMA S.R.O. (Čekija)
Produkto atnaujinimo koncepcija
2015