Pateiktose planuojamose interjero idėjose matėme vieną iš pagrindinių akcentų – klasikinę leputę. Būtent todėl ir pasirinkome lemputę kaip pagrindinį simbolį. Pagrindiniame logotipe į leputę patalpinome kokteilį norėdami pagerinti komunikaciją ir visiems aiškiai pranešti, kad tai kokteilių baras. Logotipą patalpinome į apskirtimo formą dėl praktiško panaudojimo ateityje. Taip pat sukūrėme atskirą tekstinį logotipą, kuriame modifikavus A raidę patalpinome lemputę taip sukurdami unikalų užrašą turintį stiprų identitetą. Logotipo pagrindinė versija juoda/balta. Kaip papildomas naujas adaptacijas, pasiūlėme dar tris papildomas spalvas, kurios pridėtų prekės ženklui įvairovės ir žaismingumo.
Logotipas puikiai pabreziantis prekės ženklo išskirtinumą ir veiklą. Minimalistinis, švarus ir stilingas.
UAB „Barbara grupė“
Logotipo dizainas
2014