Išskirtinei įmonei reikalingas ir išskirtinis prekinis ženklas. O šio atributo First Priority galima sakyti neturėjo. Čia ir buvo mūsų užduotis – sukurti unikalų, protingą ženklą atitinkantį įmonės vertybes ir atspindintį stabilumą ir stiprumą, o įmonės siūlomi kūrybingi sprendimai taip pat turi būti išreikti naujame ženkle, neatsisakant korporatyvinio įvaizdžio.
Užduotis nelengva, tačiau dėkingas pavadinimas leido mums sukurti visas šias savybės savyje įkūnijantį ženklą. Stambus suglaudinto tipo šriftas atitinkantis korporatyvius poreikius puikiai išnaudotas iš negatyvo erdvės sukuriant vienetą, kuris tik sustipriną įmonės vardą ir nešamą žinutę.
Sukurtas korporatyvinis stilius nuosaikus ir gana konservatyvus. Toks koks ir turi būti šiaurietiškos B2B įmonės įvaizdis.
UAB „First Priority“
Logotipas / Firminis stilius
2014